Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Kuinka leivotaan paras palveluhallinnan asiakaskokemuskakku? Milla Kuosmanen/Efecte Finland Oy

Lämpimästi tervetuloa itSMF:n webinaariin 28.4.2021, klo 9.00-10.00!

Ohjelma:

  • 08:45-09:00 Kirjautuminen webinaariin
  • 09:00-09:05 ItSMF avaus 
  • 09:05-10:00 Kuinka leivotaan paras palveluhallinnan asiakaskokemuskakku? Milla Kuosmanen/Efecte Finland Oy

Miten hyvä asiakaskokemus leivotaan? Sinulla voi olla parhaat raaka-aineet, viimeisimmät kodinkoneet ja hyväksi todetut reseptit, mutta silti asiakkaan paras makuelämys jää saavuttamatta. Miksi? Esityksessä käydään läpi mitkä elementit on hyvä huomioida parasta asiakaskokemusta luotaessa ja miten tuotokset tarjoillaan asiakkaalle oikealla tavalla.

Puhuja: Milla Kuosmanen, Senior Advisor, Efecte Finland Oy 

Milla Kuosmanen on pitkän linjan palveluhallinnan ammattilainen, jonka suurin motivaattori työelämässä on asiakaskokemuksen jatkuva kehittäminen. Milla työskentelee Efectellä asiakaskonsultoinnissa, auttaen asiakkaita onnistumaan parhaalla mahdollisella tavalla palveluhallinnan kehittämisessä.

https://www.linkedin.com/in/millakuosmanen/

Webinaarin tallenne katsottavissa tästä.

Asiasanat