Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Tekoälyavustajalla tehoa palveluliiketoimintaan

Katso nyt – Tallenne saatavilla

Perehdymme 10.4. klo 10 alkaen GuideVisionin Juho Tarvaisen johdolla tekoälyn hyödyntämiseen palveluliiketoiminnassa. Juholla on vuosien kokemus palvelunhallinnasta ja hän on toiminut sekä teknisenä konsulttina että arkkitehtina ServiceNow-työkalun parissa. Nyt GuideVisionilla Juho on osa tiimiä, joka tekee tutkimusta ServiceNow:n ja ChatGPT:n mahdollisuuksista. Tervetuloa kuulolle ja oppimaan lisää tekoälyn käytännön mahdollisuuksista!

Mitä on luvassa?

Parin viime vuoden aikana tekoälyn ja varsinkin generatiivisen tekoälyn räjähdysmäinen suosio on saanut meidät miettimään, miten tekoälyä voi hyödyntää palveluliiketoiminnan tehostamiseen. Ratkaisuja on monia, ja tässä webinaarissa esittellään niistä yksi. Tekoälyavustajan, jonka tietolähteenä voidaan käyttää mitä tahansa tietämyskantaa. Avustajan, joka voidaan yhdistää osaksi järjestelmää ja jonka avulla uuden tekstin tai dokumentin tuottaminen on integroitu osaksi toimitusprosessia. Avustaja osaa tulkita sille lähetettyjä tiedostoja ja visualisoi niitä. Se voi myös toimia uusien työntekijöiden oppaana osana heidän perehdystyskoulutustaan. Käyttötapaukset riippuvat enää vain mielikuvituksesta.

Hyppää mukaan kuulemaan ja ideoimaan, kuinka tekoälyavustaja voisi auttaa juuri sinun organisaatiotasi tehostamaan palveluliiketoimintaansa!