Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Webinaari 8.4.2021 Miten asiakaskokemusta johdetaan vuonna 2025? Suvi Lindfors/Lumoa

Lämpimästi tervetuloa ItSMF:n webinaariin 8.4.2021, klo 9.00-10.00!

Ohjelma:

  • 08:45-09:00 Kirjautuminen webinaariin
  • 09:00-09:05 ItSMF avaus 
  • 09:05-10:00 "Miten asiakaskokemusta johdetaan vuonna 2025?", Suvi Lindfors/Lumoa

Asiakaskokemus tarkoittaa montaa eri asiaa, mutta mitkä ovat asiakaskokemuksen trendit? Minkälaisia muutoksia asiakaskokemuksen hallinnassa yritykset tekevät nyt? Tule kuuntelemaan mihin suuntaan asiakaskokemuksen johtaminen on kehittymässä. Ja varmista, että oma organisaatiosi on kehityksen kärjessä.

Puhuja: Suvi Lindfors/Lumoa

Suvi Lindfors on Lumoan perustaja ja hänellä on kokemusta asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä jo lähes 20 vuoden ajalta, TalentVectialta, Telialta, Nokialta ja Microsoftilta. Tällä hetkellä hänellä on oma yritys, jonka tuote pyrkii nostamaan asiakaskokemuksen isoissa organisaatioissa uudelle tasolle.

https://www.linkedin.com/in/suvilindfors/

Webinaarin tallenne katsottavissa tästä.

 

 

 

Asiasanat