HUMAN to HUMAN – itSMF Finlandin vuosikonferenssi 2021

Yritysten tärkein voimavara on ihmiset! ItSMF Finlandin 17. vuosikonferenssissa keskitytään aiheeseen teemalla HUMAN to HUMAN, jossa nostetaan esille ihmisten välinen kanssakäyminen sekä inhimillisyyden ja kokemuksen arvostaminen.

Digitaalisena ja automaation aikana on tärkeää palveluiden asiakaskokemuksen ja asiakkaiden yksilöllisten tarpeiden ymmärtäminen sekä heille lisäarvon tuottaminen jatkuvasti muuttuvassa maailmassa kaikille osapuolille. Tämä tulee toteuttaa unohtamatta yrityksen työntekijöiden arvoa ja heidän tukemistaan sekä hyvän johdon merkitystä. Onko alkanut "inhimillisyyden ja kokemuksen" arvostaminen, johon liittyy vahvasti ihmisten välinen kanssakäyminen?

Tapahtuman esitysten teemoina ovat Human First, Value Co-creation ja Experience.

  • Miten sopeutua jatkuvasti muuttuvaan ympäristöön ja kehittää ihmisläheisempiä palveluita?
  • Miten varmistetaan oman henkilöstön arvon ymmärtäminen ja tukeminen?
  • Mitkä ovat tulevaisuuden asiakaskokemuksen menestystekijät?
  • Miten varmistat, että kehität palveluita unohtamatta ihmisten välistä kanssakäymistä?
  • Miten varmistat, että olet jatkossa myös tuottamassa ja käyttämässä näitä palveluita?

Vuosikonferenssi järjestetään torstaina, 11.11.2021, Helsingin Epicenterissä (Mikonkatu 9). Konferenssissa julkistetaan myös vuoden 2021 palvelujohtamisen teko ja palvelujohtamisen tekijä -kilpailuiden voittajat!

Tapahtumapäivän virallisen osuuden päätyttyä Epicenterin Loungessa siirrytään kevyempään tunnelmaan musiikin ja ravintola Xavierin herkkujen saattelemana. Illan musiikista alkuun ottaa ohjat DJ IT Faija eli Alex Hakala, joka on itSMF Finlandin oma artisti ja hallituksen jäsen. Hän pyörittää vinyylilevyjä 70-luvun diskosta nykyajan teknoon.

Siirry tapahtumasivulle ›


YHTEISTYÖKUMPPANIT:

                     

 

        

 

 

 

 

Asiasanat