Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Vuoden palvelujohtamisen tekijä 2024: Matti Kuivalainen

ItSMF Finland palkitsi Matti Kuivalaisen Mipro Oy:stä vuoden palvelujohtamisen tekijänä 2024 20-vuotisjuhlakonferenssin yhteydessä. Kuva: itSMF Finland ry / Tanu Kallio
 


ItSMF Finland palkitsi Matti Kuivalaisen Mipro Oy:stä vuoden palvelujohtamisen tekijänä 2024


Matti Kuivalainen on työskennellyt Mipro Oy:llä vuodesta 2022 lähtien palveluiden tuotepäällikkönä. Matti ansaitsee vuoden palvelujohtamisen tekijä -palkinnon, sillä hänellä on kyvykkyyttä palveluihin kohdistuvaan strategiseen muutosjohtamiseen, jota organisaatiossa käynnissä oleva muutos kohti palvelukeskeisempää liiketoimintaa tarvitsee.


Hän huomioi erinomaisesti suunnittelussa asiakkaiden korkeasti säädeltyjen toimintaympäristöjen asettamat vaatimukset ja tarpeet. Matin osallistava kehittämistapa saa henkilöstön sitoutumaan muutokseen ja jatkuvaan parantamiseen. Matin luotsaama palveluhallinnan kehittäminen jatkuu edelleen ja yhdessä tekeminen on jatkossakin avainsana.


-Palveluihin liittyvä strategiatyö on vielä kesken, mutta Mipro on kuitenkin tähän liittyvät projektit käynnistänyt ja muutokseen ollaan sitouduttu. Teemme pioneerityötä Miprolla ITIL:n soveltamisessa liiketoimintaamme, sanoo Mipron palveluiden tuotepäällikkö, Matti Kuivalainen.


ItSMF Finland ry:n myöntämän palkinnon perusteluissa todetaan, että Matti on johtamisellaan onnistunut yhdistämään ITIL:n parhaat käytännöt Mipron liiketoimintatavoitteisiin ja osoittanut innovatiivista, osallistavaa ja pitkäjänteistä palvelujohtamista.  


-Yhdistys tunnistaa Matin tärkeän roolin Mipron käynnissä olevassa muutoksessa. Matti on tuonut panoksensa myös yhdistyksen toimintaan puhumalla muutoksesta ja siinä opituista asioista yhdistyksen tapahtumissa jakaen parhaita käytäntöjä, sanoo itSMF Finland ry:n hallituksen puheenjohtaja Veikko Nokkala.


Palkinto jaettiin itSMF Finlandin 20-vuotisjuhlakonferenssissa Helsingissä 27.11.2024.


Lisätietojen antajat:
Veikko Nokkala
Hallituksen puheenjohtaja
itSMF Finland ry
050 5422 242
puheenjohtaja@itsmf.fi

Matti Kuivalainen
tuotepäällikkö, palvelut
Mipro
matti.kuivalainen@mipro.fi


Linkit:
itSMF Finland ry
itSMF Finland Linkedin
Mipro Oy

Lisätietoja itSMF Finland ry:stä:
it Service Management Finland Ry (ItSMF Finland ry) on itsenäinen ja voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on yhdistää ihmisiä ja organisaatioita, jakaa tietoa ja tehdä tutkimustyötä palvelujohtamisen alueella. Yhdistys palkitsee vuosittain Palvelujohtamisen teon ja tekijän. Kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin alan aktiivisia huippuosaajia sekä palvelujohtamisen tekoja ja käytänteitä Suomessa.

Lisätietoja Mipro Oy:stä:
Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys. Mipron järjestelmiä käytetään rautatie- ja metroliikenteen sekä teollisuusprosessien turvallisuuden hallinnassa ja vesi- ja energiahuollon prosessien ohjauksessa. Kasvavan yrityksen kotipaikka on Mikkeli, ja yhtiö toimii globaaleilla markkinoilla. Yhtiön asiakkaita Suomessa ovat esimerkiksi Väylävirasto, Fintraffic Raide Oy, Pääkaupunkiseudun Kaupunkiliikenne Oy ja lukuisat vesi- ja energiahuollon yhtiöt.