Tutustu hallituksen uusiin jäseniin


Me hallituksessa teemme parhaamme vuonna 2024, että jäsenmäärät kasvavat ja nykyiset yritys- ja yksityiset henkilöjäsenet kokevat yhteisömme hyödylliseksi. Kehitetään yhdessä parempaa palvelujohtamista ja palvelun hallintaa! Tutustu hallituksen uusiin jäseniin alta. Koko hallituksen yhteystiedot löydät täältä.

   


Mika Meriluoto | Varapuheenjohtaja & kansainvälinen yhteistyö

Vastaan hallituksessa kansainvälisestä yhteistyöstä sekä toimin myös varapuheenjohtajana.

Yhteistyö globaalilla tasolla kasvattaa merkitystään tekoälyn tullessa yhä vahvemmin mukaan kaikkeen tekemiseemme. Myös johtamisen on uudistuttava ja ihmiskeskeisyys tulee asettumaan kaiken toimintamme keskiöön nyt enemmän kuin koskaan.

Identifioin itseni tulevaisuuden johtamisen sekä inhimillisen muutosjohtamisen lähettilääksi. Pyrin myös aktiivisesti verkostoitumaan sekä jakamaan tietoa tulevista kansainvälisistä tapahtumista uutiskirjeissämme.
 


Henri Lindström | Oppilaitosyhteistyö & tutkimus ja Advisory board

Intohimona palvelut ja palveluista syntyvät kokemukset. Järjestötehtävien ulkopuolella toimin yrittäjänä, palvelunhallinnan konsulttina ja kouluttajana. Tehtäväni on auttaa organisaatioita rakentamaan menestyviä palveluita ja palvelukonsepteja ja ymmärtämään, mitä menestyvältä ja vastuulliselta palveluorganisaatiolta vaaditaan.

Hallituksessa vastuualueenani ovat oppilaitosyhteistyö ja tutkimus sekä Advisory Board. Ole rohkeasti yhteydessä, jos näihin vastuualueisiin liittyvät teemat kiinnostavat. Koen tärkeäksi, että yhteistyötä yhdistyksen ja sen jäsenten välillä kehitetään ja voimme olla tukemassa suomalaisten palveluorganisaatioiden menestystä niin kansallisesti kuin kansainvälisesti.

Uskon myös vahvasti siihen, että parhaat tulokset saadaan aikaan yhdessä tekemällä. Työ- ja järjestötehtävien ulkopuolella minut voi löytää Gravel-pyörän selästä, polkujuoksupolulta tai hiihtoladulta. Lukeminen, ruokakulttuurit ja matkailu sekä luonto ovat myös lähellä sydäntäni.

On hienoa olla osa suomalaista palvelunhallinnan ja palvelujohtamisen yhteisöä sekä päästä jatkamaan yhdistyksen ansiokasta työtä. Odotan innolla, että pääsen tekemään yhteistyötä kanssanne itSMF Finlandin 20-vuotisjuhlavuotena.


Johanna Kuivas | Jäsenpalvelut

Olen jatkuvien palveluiden, projektinhallinnan ja palvelunhallinnan ammattilainen. Minulla on vuosien kokemus palvelunhallinnan ja jatkuvien palveluiden johtamisesta, palvelun elinkaaren hallinnasta ja digitaalisten palveluiden kehittämisestä.

Koen tärkeäksi olla ITSMF:n kautta mukana palvelunhallinnan ja palvelujohtamisen yhteisössä sekä edistää yhdistyksen tärkeää työtä eteenpäin. Hallituksessa vastuualueenani ovat jäsenpalvelut, jossa jäsentyytyväisyys on kaiken keskiössä. Otan mielelläni ehdotuksia vastaan siitä. mitä kaikkea toivoisitte tänä vuonna palvelunhallinnan ja palvelujohtamisen alueella meiltä.

Odotan innolla millainen tämä vuosi yhdistyksessämme tulee olemaan. Läpi vuoden yhdistys tarjoaa erittäin mielenkiintoista sisältöä ja tapahtumia huipentuen marraskuussa ITSMF:n 20-vuotisjuhlakonferenssiin. Nähdään viimeistään silloin!


Juha Berghäll | Talous & hallinto

Olen it-palvelualan sarjayrittäjä ja minulla parinkymmenen vuoden kokemus liiketoiminnasta, jonka tavoitteena on aina ollut auttaa teknologiapalveluita tuottavia ja hallitsevia organisaatioita keskittymään oleelliseen.

Olin viimeksi itSMF Finlandin hallituksessa vuonna 2017. “ATK-ala” on muuttunut tuosta ajasta valtavasti, mutta nyt teköälyn ja automaation ansiosta it-ammattilaisilla on mahdollisuus tuottaa lisäarvoa tavoilla, joista ei muutama vuosi sitten osattu unelmoidakaan.

Tämä on myös huikea mahdollisuus itSMF-yhteisölle nostaa rooliaan ja olen todella innoissani mukana tukemassa yhteisöä uusien mahdollisuuksien luomisessa!
 


Sanna Vatjus | Markkinointi, viestintä & seminaarit, webinaarit ja muut tapahtumat

Olen asiakaskokemuksen johtamisen ammattilainen. Tarkastelen palvelua ja sen johtamista laaja-alaisesti ihmisten, prosessien ja IT-järjestelmien muodostamana kokonaisuutena.

Ydinosaamistani on viedä asiakkaan ääni liiketoiminnan kehittämisen ytimen, sujuvien prosessien kehittäminen sekä asiakasrajapinnassa toimivien ihmisten kyvykkyyden tukeminen erinomaisten palvelukokemusten aikaansaamiseksi.

Otan mielelläni vastaan ideoita ja rakentavaa palautetta siitä, mitä kaipaisitte yhdistykseltä ja mitä inspiroivaa toivoisitte palvelujohtamisen teeman äärelle esimerkiksi tapahtumien ja webinaarien suhteen.