itSMF - Tapahtumat

Uusimmat valokuvat

IT Service Management -uutisia

itSMF Finland

itSMF Finland päivitti kansikuvansa. ... See MoreSee Less

5 päivää sitten  ·  

Uuden hallituksen uudet roolit (työnantaja):
pj + kv yhteistyö: Teemu Anttila (Puolustusministeriö)
talous ja hallinto: Pirkko Lankinen (TeliaSonera)
Markkinointi ja viestintä & Gartner yhteistyö: Juha Berghäll (Verco)
web & SoMe: Tomi Lamminsalo (Tieto)
Vuosikonferenssi: Thomas Hughes (Sovelto)
Muut tapahtumat + sanasto & julkaisut + IPSEC: Liisa Torkkeli (T:mi Liisa Torkkeli)
Tutkimus, koulutus, ja PriSM: Timo Hyvönen (3Gamma)

Jokainen hallituksen jäsen toimii oman vastuualueensa lisäksi toisen vastuaalueen varahenkilönä.

Keskeiset työryhmät:
- SIGit 3kpl: SD, CMDB, CSI (Timo)
- Vuosikonferenssi (Thomas)
- Aamiaistilaisuudet ja roadshow (Liisa)
- markkinointi ja viestintä (Juha)

Ole yhteydessä ryhmien vetäjiin. Osallistu, kehity ja vaikuta!
... See MoreSee Less

3 viikkoa sitten  ·  

itSMF International
  • itSMF Slovakia's 2015 General Assembly1.3.2015
    itSMF Slovakia's 2015 General Assembly  Annual general assembly of itSMF Slovakia was held on January 21st 2015 in Bratislava.  Several important topics were on the agenda : – the Chairmanship´ annual report concerning itSMF activities during previous year – proposed targets and planned activities for the oncoming period read more
  • Finland's Annual conference 2015: It Feels Good!10.2.2015
    Start: 17 Sep 2015 – 00:00 End: 18 Sep 2015 – 23:59 Timezone: Etc/GMT Annual conference 2015: It Feels Good! conference@itsmf.fi twitter.com/itsmffinland #itsmfifg15 read more
  • itSMF Slovakia’s 9th Annual Conference21.1.2015
    Start: 16 Apr 2015 – 08:00 End: 17 Apr 2015 – 00:00 Timezone: Etc/GMT itSMF Slovakia’s (www.itsmf.sk) 9th annual conference will take a place on April 16th and 17th 2015 in Bratislava, Slovakia. Main topic is : „Together with business“ read more

itSMF Finland, ammattilaisilta ammattilaisille

itSMF Finland ry toimii jäsentensä kautta. Fokusalueemme it-palvelunhallinnan alueella ovat yhteistyön edistäminen, tiedonjakaminen sekä tutkimustoiminta. Liity mukaan!

Toiminta ja tavoitteet

itSMF Finland ry:n toiminta on organisoitu jäsenten toimesta. Sekä hallitus että että työryhmien jäsenet valitaan jäsenistön joukosta – ja kaikki työ tehdään pääosin talkootyönä. Ulkopuolista palvelua käytetään ainoastaan taloushallinnossa ja tutkimustyössä. Yhdistyksen toiminta rahoitetaan jäsenmaksuilla, ITSM/ITIL-kirjallisuuden myynnillä, konferenssin osallistumismaksuilla sekä konferenssin sponsorituloilla.

itSMF International

itSMF® is the only truly independent and internationally-recognized forum for IT Service Management professionals and decision-makers worldwide. This not-for-profit organization is a prominent player in the on-going development and promotion of IT Service Management ”best practice”, standards and qualifications and has been since 1991, when the UK Chapter started as the foundation Chapter.

Global web site of itSMF International – http://www.itsmfi.org

Apurahat ja stipendit

itSMF Finland haluaa tukea IT-palvelujohtamisen koulutusta ja opiskelua. Yhdistys tarjoaa apurahoja ja stipendejä haettavaksi. Tutustu tarkemmin »

 

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan!

Liity mukaan ja osallistu monipuoliseen toimintaan! Tutustu tarkemmin yhdistyksen toimintaan, tavotteisiin, jäseniin ja jäsenetuihin »

 

Yhdistyksen hallitus 2015

Teemu Anttila

Head of ICT Program
Finnish Government
Tutustu   

Pirkko Lankinen

Head of Service Portfolio Management
TeliaSonera
Tutustu   

Liisa Torkkeli

Consultant and trainer
Liisa Torkkeli
Tutustu   

Thomas Hughes

Service Excellence Trainer and Consultant
Sovelto
Tutustu   

Tomi Lamminsalo

Lead Process Manager, ITSM
Tieto
Tutustu   

Palvelut jäsenille

Kirjakauppa ja Materiaaliarkisto

Siirry Kirjakauppaan »

Materiaaliarkistosta löydät tapahtumien esitysmateriaalit, tutkimukset, linkkipankki

Arkisto

Konferenssit ja seminaarit

Katso tapahtumat »

Maksuton osallistuminen tietoiskuihin ja seminaareihin. Alennus vuosikonferenssin osallistumismaksusta.

Seuraava tapahtuma

ITIL ja Parhaat käytännöt

Mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua parhaiden käytäntöjen luomiseen. itSMF Finlandin työryhmä on vastannut mm. ITIL:in suomenkielisestä käännöksestä.

Lue lisää

Verkostoituminen

Lue lisää itSMF:n jäsenistä »

Tutustu jäseniimme Suomessa ja ulkomailla. Verkostoidu, osallistu ja vaikuta palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Näytä jäsenet
PLUS Akatemia

PLUS Akatemia tarjoaa tehokkaita kursseja ja valmennuksia, joissa on PLUS -lisä. Ammattitaitoiset projektitoiminnan kehittämisen hallitsevat konsulttimme toimivat  kursseilla kouluttajina ja valmentajina.   Kaikki ohjelmamme perustuvat kansainvälisiin sertifikaatteihin ja menetelmiin. Valmentajillamme on laajasti eri toimialojen tuntemusta.

JSM Consulting

JSM Consulting on IT-palvelujohtamiseen erikoistunut valmennus- ja konsultointiyhtiö. Meiltä saat tarvittavat eväät matkalla tehokkaaseen, vaikuttavaan ja ennakoivaan palvelujohtamiseen ja palvelunhallintaan.

Symfoni Finland

Symfoni Finland on osa pohjoismaista Symfoni Software – konsernia.

Myymme, toimitamme ja tuemme IT-palvelunhallinnan ratkaisuja. Haemme toimitusorganisaatioomme uusia konsultteja.

Wakaru

Wakaru on japania ja tarkoittaa ymmärtämistä. Olemme parhaiden käytäntöjen talo.

Meillä talon väki tekee tiiviisti työtä asiakkaan palvelujen ja projektien, eli busineksen, hyväksi ei vain neuvo vierestä. Arvioimme toimintaa, mutta emme toimijoita. Valmennamme ja innostamme ihmisiä. Yksin, kaksin ja yhdessä. Ajamme muutosta ja vedämme projekteja. Lupaukset siirtyvät sanoista tekoihin, kun tavoitteiden kannalta keskeisimmät toiminnat saadaan osaksi jokapäiväistä tekemistä ja johtamista. Siksi tarjoamme myös käytännön työkalut palveluiden ja projektien johtamiseen. Teemme siis oikeita töitä eturivin asiakkaiden kanssa. Työtä josta on näkyvää hyötyä. Käytännössä.

Ainia

Ainia oli amatsoni joka taisteli Troijassa, Penthesileaan vierellä, Akillesta vastaan.

Me Ainialaiset elämme ajatuksesta, että nykyisten IT-palveluiden tuotannon laatu ja tehokkuustaso eivät riitä. Tilalle on saatava uusia, laadukkaita ja innovaatioiden kautta kehitettyjä palveluja, jotka siirtävät IT-alan palvelutuotannon kivikaudelta nykyaikaan.

Kuten esikuvamme, myös me Ainialaiset taistelemme parempien IT-palveluiden puolesta iskemällä kipupisteisiin – Akillesta kantapäähän.

Helsingin yliopisto

Helsingin yliopiston tietohallinto

Tietotekniikkapalveluita tuotetaan Helsingin yliopistossa keskitetysti keskushallinnon tietotekniikkapalveluissa sekä hajautetusti tiedekunnissa ja laitoksissa. Molempien strategista ohjaamista, valvontaa ja tietoturvallisuutta varten on keskushallinnossa erillinen pieni tietohallintoyksikkö, joka toimii osana rehtorin kansliaa.

×

×
Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×

×