Vuoden palvelujohtamisen teko ja - tekijä

Vuoden palvelujohtamisen teko ja –tekijä

Kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin alan aktiivisia huippuosaajia sekä palvelujohtamisen käytänteitä Suomessa.  Voittaja on valittu vuosittain ja palkinnot tähän asti jaettu voittajille syksyisin konferensissa. Tänä erikoisena vuonna kilpailua jatketaan vuoden loppuun asti ja voittaja palkitaan alkuvuodesta 2021. Vuonna 2020 organisaatiot eri toimialoilla ovat olleet poikkeuksellisessa tilanteessa. Toivoisimme ehdotuksia nimenomaan teoista joilla on kyetty muuttamaan totuttuja palvelumalleja ja palvelujen käyttöä.  

•        Palvelujohtamisen teko –palkinnon voittaja vuonna 2019 oli Patria ja Patrian uusi kumppanuusmalli, joka haastoi perinteisen asiakas-palveluntuottaja – asetelman

•        Palvelujohtamisen tekijän –palkinnon voittaja vuonna 2019 oli Mikko Pomell, joka on luonut kannustavan ja oppimista edistävän työympäristön Elisalla

Ehdota vuoden 2020 palvelujohtamisen tekoa tai –tekijää itSMF hallitukselle 31.1.2021 mennessä. Perustellut esitykset osoitteeseen puheenjohtaja@itsmf.fi