Palvelujohtamisen teko 2019 -palkinto myönnettiin Patrialle

Puolustus-, turvallisuus- ja ilmailualan konserni Patria sai Vuoden 2019 Palvelujohtamisen teko -palkinnon

Vuoden 2019 palvelujohtamisen tekona palkittiin Patrian uusi kumppanuusmalli, joka haastaa perinteisen asiakas-palveluntuottaja -asetelman. Palkittu, uusi malli on luotu innovatiivisten palvelujohtamisen käytänteiden avulla lisäämään yhteistyön joustavuutta ja läpinäkyvyyttä asiakkaan ja palveluntuottajan välillä. Asiakasyhteistyön uusilla toimintatavoilla on jo nyt saavutettu erinomaisia tuloksia: tikettien läpimeno on nopeutunut, keskeneräisen työn määrä on vähentynyt ja niin sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien tyytyväisyys palvelun laatuun on parempi kuin koskaan aiemmin.

Onneksi olkoon vielä kerran!