itSMF - Tapahtumat

Uusimmat valokuvat

IT Service Management -uutisia

itSMF Finland

itSMF Finland päivitti kansikuvansa. ... See MoreSee Less

2 päivää sitten  ·  

Uuden hallituksen uudet roolit (työnantaja):
pj + kv yhteistyö: Teemu Anttila (Puolustusministeriö)
talous ja hallinto: Pirkko Lankinen (TeliaSonera)
Markkinointi ja viestintä & Gartner yhteistyö: Juha Berghäll (Verco)
web & SoMe: Tomi Lamminsalo (Tieto)
Vuosikonferenssi: Thomas Hughes (Sovelto)
Muut tapahtumat + sanasto & julkaisut + IPSEC: Liisa Torkkeli (T:mi Liisa Torkkeli)
Tutkimus, koulutus, ja PriSM: Timo Hyvönen (3Gamma)

Jokainen hallituksen jäsen toimii oman vastuualueensa lisäksi toisen vastuaalueen varahenkilönä.

Keskeiset työryhmät:
- SIGit 3kpl: SD, CMDB, CSI (Timo)
- Vuosikonferenssi (Thomas)
- Aamiaistilaisuudet ja roadshow (Liisa)
- markkinointi ja viestintä (Juha)

Ole yhteydessä ryhmien vetäjiin. Osallistu, kehity ja vaikuta!
... See MoreSee Less

3 viikkoa sitten  ·  

itSMF International
  • Finland's Annual conference 2015: It Feels Good!10.2.2015
    Start: 17 Sep 2015 – 00:00 End: 18 Sep 2015 – 23:59 Timezone: Etc/GMT Annual conference 2015: It Feels Good! conference@itsmf.fi twitter.com/itsmffinland #itsmfifg15 read more
  • itSMF Slovakia’s 9th Annual Conference21.1.2015
    Start: 16 Apr 2015 – 08:00 End: 17 Apr 2015 – 00:00 Timezone: Etc/GMT itSMF Slovakia’s (www.itsmf.sk) 9th annual conference will take a place on April 16th and 17th 2015 in Bratislava, Slovakia. Main topic is : „Together with business“ read more
  • itSMF GTR – National Professional Development Day21.1.2015
    March 02, 2015 | Toronto Register Now – http://www.itsmf.ca/content/GTR-NPDD If you are…. read more

itSMF Finland, ammattilaisilta ammattilaisille

itSMF Finland ry toimii jäsentensä kautta. Fokusalueemme it-palvelunhallinnan alueella ovat yhteistyön edistäminen, tiedonjakaminen sekä tutkimustoiminta. Liity mukaan!

Toiminta ja tavoitteet

itSMF Finland ry:n toiminta on organisoitu jäsenten toimesta. Sekä hallitus että että työryhmien jäsenet valitaan jäsenistön joukosta – ja kaikki työ tehdään pääosin talkootyönä. Ulkopuolista palvelua käytetään ainoastaan taloushallinnossa ja tutkimustyössä. Yhdistyksen toiminta rahoitetaan jäsenmaksuilla, ITSM/ITIL-kirjallisuuden myynnillä, konferenssin osallistumismaksuilla sekä konferenssin sponsorituloilla.

itSMF International

itSMF® is the only truly independent and internationally-recognized forum for IT Service Management professionals and decision-makers worldwide. This not-for-profit organization is a prominent player in the on-going development and promotion of IT Service Management ”best practice”, standards and qualifications and has been since 1991, when the UK Chapter started as the foundation Chapter.

Global web site of itSMF International – http://www.itsmfi.org

Apurahat ja stipendit

itSMF Finland haluaa tukea IT-palvelujohtamisen koulutusta ja opiskelua. Yhdistys tarjoaa apurahoja ja stipendejä haettavaksi. Tutustu tarkemmin »

 

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan!

Liity mukaan ja osallistu monipuoliseen toimintaan! Tutustu tarkemmin yhdistyksen toimintaan, tavotteisiin, jäseniin ja jäsenetuihin »

 

Yhdistyksen hallitus 2015

Teemu Anttila

Head of ICT Program
Finnish Government
Tutustu   

Pirkko Lankinen

Head of Service Portfolio Management
TeliaSonera
Tutustu   

Liisa Torkkeli

Consultant and trainer
Liisa Torkkeli
Tutustu   

Thomas Hughes

Service Excellence Trainer and Consultant
Sovelto
Tutustu   

Tomi Lamminsalo

Lead Process Manager, ITSM
Tieto
Tutustu   

Palvelut jäsenille

Kirjakauppa ja Materiaaliarkisto

Siirry Kirjakauppaan »

Materiaaliarkistosta löydät tapahtumien esitysmateriaalit, tutkimukset, linkkipankki

Arkisto

Konferenssit ja seminaarit

Katso tapahtumat »

Maksuton osallistuminen tietoiskuihin ja seminaareihin. Alennus vuosikonferenssin osallistumismaksusta.

Seuraava tapahtuma

ITIL ja Parhaat käytännöt

Mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua parhaiden käytäntöjen luomiseen. itSMF Finlandin työryhmä on vastannut mm. ITIL:in suomenkielisestä käännöksestä.

Lue lisää

Verkostoituminen

Lue lisää itSMF:n jäsenistä »

Tutustu jäseniimme Suomessa ja ulkomailla. Verkostoidu, osallistu ja vaikuta palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Näytä jäsenet
Istekki

Me istekkiläiset edistämme asiakkaidemme menestystä tuottamalla helppokäyttöisiä, kilpailukykyisiä ja laadukkaita ICMT (information, communication and medical technology) -ratkaisuja sekä ammattitaitoista asiantuntijapalvelua.

Headstart

Headstart Oy on yksi Suomen merkittävimmistä SAP-konsultoinnin ja IT-toimintojen valmennus- ja projektinohjausyrityksistä. Tunnemme SAP-projektien ja IT-järjestelmien haasteet ja kohtaamme ne reippaasti ryhdikkäin ratkaisuin.

HUS

HUS Tietohallinto

Tietohallinto toimittaa tietojärjestelmä- ja tietotekniikkapalveluita HUS-kuntayhtymälle, kuntayhtymän yhteistyökumppaneille, liikelaitoksille sekä tytär- ja osakkuusyhteisöille. Tietohallinnon muita asiakkaita ja sidosryhmiä ovat kunnat, yliopistot, yksityiset terveydenhuollon toimijat ja viranomaiset.

Tietohallinnossa työskentelee noin 200 palvelevaa asiantuntijaa, joilla on vankka tietotekniikan osaaminen ja kyky etsiä ratkaisuja asiakkaan tarpeet huomioiden. Vahvuuksia on myös asiakkaiden ydintoiminnan tunteminen sekä laajan yhteistyö- ja kumppaniverkoston hyödyntäminen.

Sofigate

Kuinka voimme auttaa?

Sofigate on tietohallintojen johtamiseen ja kehittämiseen erikoistunut palveluyritys.

Me uskomme, että kaikilla organisaatioilla koosta ja toimialasta riippumatta on oikeus liiketoimintalähtöiseen tietohallintoon.

Dream Broker

Dream Broker on suomalainen online-videoratkaisuihin keskittynyt ohjelmistoyritys. Tarjoamme selainkäyttöisen Dream Broker -ohjelmiston online-videoiden tuottamiseen, editointiin ja jakamiseen. Ratkaisumme mahdollistaa tehokkaamman koulutuksen, oppimisen ja viestinnän.

Wakaru

Wakaru on japania ja tarkoittaa ymmärtämistä. Olemme parhaiden käytäntöjen talo.

Meillä talon väki tekee tiiviisti työtä asiakkaan palvelujen ja projektien, eli busineksen, hyväksi ei vain neuvo vierestä. Arvioimme toimintaa, mutta emme toimijoita. Valmennamme ja innostamme ihmisiä. Yksin, kaksin ja yhdessä. Ajamme muutosta ja vedämme projekteja. Lupaukset siirtyvät sanoista tekoihin, kun tavoitteiden kannalta keskeisimmät toiminnat saadaan osaksi jokapäiväistä tekemistä ja johtamista. Siksi tarjoamme myös käytännön työkalut palveluiden ja projektien johtamiseen. Teemme siis oikeita töitä eturivin asiakkaiden kanssa. Työtä josta on näkyvää hyötyä. Käytännössä.

3Gamma

Great business deserves great IT

3gamma on erikoistunut IT-johtamisen konsultoimiseen – autamme asiakkaitamme suunnittelemaan ja tuottamaan ensiluokkaisia IT-toimintoja, jotka tukevat nykyisiä sekä tulevia liiketoiminnan tarpeita. Kansainvälisenä toimijana meillä on loistavat valmiudet auttaa yrityksiä toteuttamaan suoraviivaisia, tehokkaita sekä tarkoituksenmukaisia toimintamalleja. Tarjoamme alansa johtaville yrityksille toimittajariippumatonta ja vahvaan käytännön osaamiseen pohjautuvaa IT-palvelujohtamisen neuvontaa ja konsultointia, tuotannon tukea käytännössä sekä osaamisen kehittämistä.

Yhteystiedot: Timo Hyvönen · 3gamma Oy · www.3gamma.com

×

×
Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×

×