itSMF - Tapahtumat

Uusimmat valokuvat

IT Service Management -uutisia

itSMF Finland

Tule vuosikokouksen yhteydessä järjestettävään Miniseminaariin 10.2. klo 15-16 Fujitsu Finlandin tiloihin (Valimotie 16) kuuntelemaan
Tiina Hakarin esitystä aiheesta: Service Lifecycle Management.

Tiina lupaa kertoa, miten:
- Liiketoimintapalvelun hallinnassa tarkastelukulma täytyy asettaa liiketoiminnan tarpeiden tasolle
- Palvelunhallinta vaatii sujuvaa ja tehokasta yhteistyötä useissa prosesseissa sekä kykyä johtaa liiketoimintafokuksella
- Palvelunhallinnan tehtävien jakaminen elinkaaren eri vaiheisiin helpottaa ymmärtämään vastuuseen liittyviä välttämättömiä aktiviteetteja
- Jokaisen organisaation on tärkeää hahmottaa oma prosessiverkostonsa ja palvelunhallinnan sijoittaminen verkostoon – tämä edesauttaa vastuiden ja yhteistyötarpeiden määrittämistä eri roolien ja prosessien välillä

Ilmoittaudu mukaan 2.2. mennessä: info@itsmf.fi.

Tiinalle saa laitta myös kysymyksiä tulemaan!
... See MoreSee Less

3 päivää sitten  ·  

itSMF International
  • itSMF Slovakia’s 9th Annual Conference21.1.2015
    Start: 16 Apr 2015 – 08:00 End: 17 Apr 2015 – 00:00 Timezone: Etc/GMT itSMF Slovakia’s (www.itsmf.sk) 9th annual conference will take a place on April 16th and 17th 2015 in Bratislava, Slovakia. Main topic is : „Together with business“ read more
  • itSMF GTR – National Professional Development Day21.1.2015
    March 02, 2015 | Toronto Register Now – http://www.itsmf.ca/content/GTR-NPDD If you are…. read more
  • Seventh South East Europe ITSM Conference – Athens, Greece February 5, 201512.1.2015
    Beyond ITSMThursday 5 February 2015, Maroussi Plaza, Athens7th South East EuropeIT SM conferenceIntegration Automation ValueThe 7th South East ITSM Conference is aiming to unveil the path a true Service-Oriented organization needs to follow under a financially distressed situation and – in many cases – limited IT budgets. International Keynotes, Hands-on Case Studies and Expert Speakers will focus on successful methodologies and projects as well as on process management and workflows, which lead to the improvement of flexibility and customer service excellence

itSMF Finland, ammattilaisilta ammattilaisille

itSMF Finland ry toimii jäsentensä kautta. Fokusalueemme it-palvelunhallinnan alueella ovat yhteistyön edistäminen, tiedonjakaminen sekä tutkimustoiminta. Liity mukaan!

Toiminta ja tavoitteet

itSMF Finland ry:n toiminta on organisoitu jäsenten toimesta. Sekä hallitus että että työryhmien jäsenet valitaan jäsenistön joukosta – ja kaikki työ tehdään pääosin talkootyönä. Ulkopuolista palvelua käytetään ainoastaan taloushallinnossa ja tutkimustyössä. Yhdistyksen toiminta rahoitetaan jäsenmaksuilla, ITSM/ITIL-kirjallisuuden myynnillä, konferenssin osallistumismaksuilla sekä konferenssin sponsorituloilla.

itSMF International

itSMF® is the only truly independent and internationally-recognized forum for IT Service Management professionals and decision-makers worldwide. This not-for-profit organization is a prominent player in the on-going development and promotion of IT Service Management ”best practice”, standards and qualifications and has been since 1991, when the UK Chapter started as the foundation Chapter.

Global web site of itSMF International – http://www.itsmfi.org

Apurahat ja stipendit

itSMF Finland haluaa tukea IT-palvelujohtamisen koulutusta ja opiskelua. Yhdistys tarjoaa apurahoja ja stipendejä haettavaksi. Tutustu tarkemmin »

 

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan!

Liity mukaan ja osallistu monipuoliseen toimintaan! Tutustu tarkemmin yhdistyksen toimintaan, tavotteisiin, jäseniin ja jäsenetuihin »

 

Yhdistyksen hallitus 2015

Teemu Anttila

Head of ICT Program
Finnish Government
Tutustu   

Marianne Vapaavuori

Tuotejohtaja
OP-Pohjola-ryhmä
Tutustu   

Liisa Torkkeli

Consultant and trainer
Liisa Torkkeli
Tutustu   

Esa Vuolas

Service Manager
Suomen Lähikauppa
Tutustu   

Palvelut jäsenille

Kirjakauppa ja Materiaaliarkisto

Siirry Kirjakauppaan »

Materiaaliarkistosta löydät tapahtumien esitysmateriaalit, tutkimukset, linkkipankki

Arkisto

Konferenssit ja seminaarit

Katso tapahtumat »

Maksuton osallistuminen tietoiskuihin ja seminaareihin. Alennus vuosikonferenssin osallistumismaksusta.

Seuraava tapahtuma

ITIL ja Parhaat käytännöt

Mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua parhaiden käytäntöjen luomiseen. itSMF Finlandin työryhmä on vastannut mm. ITIL:in suomenkielisestä käännöksestä.

Lue lisää

Verkostoituminen

Lue lisää itSMF:n jäsenistä »

Tutustu jäseniimme Suomessa ja ulkomailla. Verkostoidu, osallistu ja vaikuta palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Näytä jäsenet
Helsingin yliopisto

Helsingin yliopiston tietohallinto

Tietotekniikkapalveluita tuotetaan Helsingin yliopistossa keskitetysti keskushallinnon tietotekniikkapalveluissa sekä hajautetusti tiedekunnissa ja laitoksissa. Molempien strategista ohjaamista, valvontaa ja tietoturvallisuutta varten on keskushallinnossa erillinen pieni tietohallintoyksikkö, joka toimii osana rehtorin kansliaa.

JSM Consulting

JSM Consulting on IT-palvelujohtamiseen erikoistunut valmennus- ja konsultointiyhtiö. Meiltä saat tarvittavat eväät matkalla tehokkaaseen, vaikuttavaan ja ennakoivaan palvelujohtamiseen ja palvelunhallintaan.

Efecte

Efecte on IT-palveluhallinnan SaaS-yritys, joka muuttaa tapaa, jolla yrityksen IT-palvelut koetaan automatisoitujen, helppokäyttöisten ja intuitiivisten ohjelmistojen avulla.

Digia

Digia on ainutlaatuinen yhdistelmä yritysjärjestelmien, mobiililaitteiden, käytettävyyssuunnittelun ja verkkosovellusten osaamista. Yhtiö tarjoaa asiakkaille kiihdytyskaistan uuden vuosikymmenen internet-pohjaiseen tietojenkäsittelyyn. Olipa kyseessä sitten verkkopalvelu, liiketoiminnan ydinjärjestelmä tai mobiilisovellus, avaa moderni tietotekniikka oivaltavine ratkaisuineen Digian asiakkaille oven parempaan palveluun, tehokkaampaan toimintaan tai lisääntyneeseen myyntiin.

Digian pääliiketoiminta-alueet ovat yritysjärjestelmät ja mobiilisovellukset. Yhtiön strategia perustuu omiin tai kumppanituotteisiin, palveluihin, vahvaan osaamiseen ja huipputason projektijohtamiseen, joilla varmistetaan asiakkaan tavoitteiden toteutuminen kaikissa kehityshankkeissa.

Digian palveluksessa työskentelee lähes 1 500 osaajaa Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä ja Kiinassa. Digia on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä (DIG1V).

 Tarjotut tuotteet ja palvelut:

Ohjelmistot:

CA ICT Palvelunhallinnan ohjelmistot:

  • CA Service Desk Manager
  • CA IT Client Manager
  • CA IT Asset Manager
  • CA Oblicore Guarantee

Palvelut:

Digia konsultointi- ja asiantuntijapalvelut sisältävät seuraavaa:

  • Prosessimäärittely ja -konsultointipalvelut
  • Käyttöönottopalvelut
  • Projektinhallintapalvelut

Koulutus:

Digia tarjoaa räätälöityjä koulutuksia asiakaskohtaisesti toteutettuna sekä CA vakiokursseja.

Good Sign

Good Sign® tarjoaa pitkälle automatisoituja, dynaamisia ja skaalautuvia aktivointi- ja laskutusratkaisuja, asiakas- ja tuotekannattavuuden ja sisäisen laskennan ratkaisuja sekä uraauurtavia teknologisia innovaatioita ja konsultointia palveluiden tarjoamisen, käytön ja kulutuksen hallintaan. Good Sign® toimialapaketit vastaavat tietotekniikan palveluiden, pilvipalveluiden, telekommunikaatioalueen palveluiden, energiankulutuksen ja älyliikenteen hallinnan erityistarpeisiin.

Good Sign® sovellus on ylittämätön palvelutuotannon automatisoinnissa, palveluiden tuottojen ja kustannusten seurannassa sekä ulkoisten ja sisäisten asiakkaiden tehokkaassa laskuttamisessa.

 

×

×
Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×

×