itSMF - Tapahtumat

Uusimmat valokuvat

IT Service Management -uutisia

itSMF Finland

It Feels Good!-vuosikonferenssimme suunnittelu on kovassa vauhdissa! Kuvassa sovitaan näyttelyalueen järjestelyistä. Parhaat näytteilleasettajien paikat varataan aina ensimmäiseksi, joten nyt kannattaa tarttua tilaisuuteen! Upeat valoisat tilat ja huikea konferenssi tulossa :) Näyttelytilojen varauksista vastaa yhteistyökumppanimme Myyntipumppu. Yhteystiedot: Lauri Seppälä, 0400-411169 tai Katri Kanerva, 040-6807715. Lisätietoja voi tiedustella myös sähköpostitse: conference@itsmf.fi
Konferenssi Helsingissä 17-18.9.2015 Lue lisää itsmf.fi/tapahtumat/ifg15/
... See MoreSee Less

2 päivää sitten  ·  

itSMF International
  • ITSMF UK’s Annual Conference and Exhibition6.3.2015
    Start: 23 Nov 2015 – 00:00 End: 24 Nov 2015 – 23:59 Timezone: Etc/GMT   ITSMF UK’s Annual Conference and Exhibition will be landing at the Sofitel London Heathrow on 23rd and 24th November. read more
  • 12th it SMF Japan Conference6.3.2015
    Start: 30 Nov 2015 – 00:00 End: 1 Dec 2015 – 23:59 Timezone: Etc/GMT 12th it SMF Japan Conference / EXPO held decision! ! read more
  • ITSM Leadership Congress6.3.2015
    Start: 13 Mar 2015 – 00:00 End: 13 Mar 2015 – 23:59 Timezone: Etc/GMT You are cordially invited   read more

itSMF Finland, ammattilaisilta ammattilaisille

itSMF Finland ry toimii jäsentensä kautta. Fokusalueemme it-palvelunhallinnan alueella ovat yhteistyön edistäminen, tiedonjakaminen sekä tutkimustoiminta. Liity mukaan!

Toiminta ja tavoitteet

itSMF Finland ry:n toiminta on organisoitu jäsenten toimesta. Sekä hallitus että että työryhmien jäsenet valitaan jäsenistön joukosta – ja kaikki työ tehdään pääosin talkootyönä. Ulkopuolista palvelua käytetään ainoastaan taloushallinnossa ja tutkimustyössä. Yhdistyksen toiminta rahoitetaan jäsenmaksuilla, ITSM/ITIL-kirjallisuuden myynnillä, konferenssin osallistumismaksuilla sekä konferenssin sponsorituloilla.

Lue lisää yhdistyksestä »

itSMF International

itSMF® is the only truly independent and internationally-recognized forum for IT Service Management professionals and decision-makers worldwide. This not-for-profit organization is a prominent player in the on-going development and promotion of IT Service Management ”best practice”, standards and qualifications and has been since 1991, when the UK Chapter started as the foundation Chapter.

Global web site of itSMF International – http://www.itsmfi.org

Apurahat ja stipendit

itSMF Finland haluaa tukea IT-palvelujohtamisen koulutusta ja opiskelua. Yhdistys tarjoaa apurahoja ja stipendejä haettavaksi. Tutustu tarkemmin »

 

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan!

Liity mukaan ja osallistu monipuoliseen toimintaan! Tutustu tarkemmin yhdistyksen toimintaan, tavotteisiin, jäseniin ja jäsenetuihin »

 

Yhdistyksen hallitus 2015

Teemu Anttila

Head of ICT Program
Finnish Government
Tutustu   

Pirkko Lankinen

Head of Service Portfolio Management
TeliaSonera
Tutustu   

Liisa Torkkeli

Consultant and trainer
Liisa Torkkeli
Tutustu   

Thomas Hughes

Service Excellence Trainer and Consultant
Sovelto
Tutustu   

Tomi Lamminsalo

Lead Process Manager, ITSM
Tieto
Tutustu   

Palvelut jäsenille

Kirjakauppa ja Materiaaliarkisto

Siirry Kirjakauppaan »

Materiaaliarkistosta löydät tapahtumien esitysmateriaalit, tutkimukset, linkkipankki

Arkisto

Konferenssit ja seminaarit

Katso tapahtumat »

Maksuton osallistuminen tietoiskuihin ja seminaareihin. Alennus vuosikonferenssin osallistumismaksusta.

Seuraava tapahtuma

ITIL ja Parhaat käytännöt

Mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua parhaiden käytäntöjen luomiseen. itSMF Finlandin työryhmä on vastannut mm. ITIL:in suomenkielisestä käännöksestä.

Lue lisää

Verkostoituminen

Lue lisää itSMF:n jäsenistä »

Tutustu jäseniimme Suomessa ja ulkomailla. Verkostoidu, osallistu ja vaikuta palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Näytä jäsenet
Itä-Suomen yliopisto

Itä-Suomen yliopisto on yksi Suomen suurimmista tiedeyliopistoista. Yliopistossa on noin 15 000 opiskelijaa ja se työllistää lähes 2 800 henkilöä.

Sofigate

Kuinka voimme auttaa?

Sofigate on tietohallintojen johtamiseen ja kehittämiseen erikoistunut palveluyritys.

Me uskomme, että kaikilla organisaatioilla koosta ja toimialasta riippumatta on oikeus liiketoimintalähtöiseen tietohallintoon.

Affecto

Affecto on tiedolla johtamisen ratkaisuihin erikoistunut palveluyritys.

Autamme asiakkaitamme parantamaan tuottavuuttaan ja kilpailukykyään tiedon paremmalla hyödyntämisellä johtamisessa ja päätöksenteossa. Affecto toteuttaa myös organisaatioiden prosesseja tehostavia ja yksinkertaistavia operatiivisia ratkaisuja sekä tarjoaa paikkatietopalveluja.

Symfoni Finland

Symfoni Finland on osa pohjoismaista Symfoni Software – konsernia.

Myymme, toimitamme ja tuemme IT-palvelunhallinnan ratkaisuja. Haemme toimitusorganisaatioomme uusia konsultteja.

Materna Information & Communications

Kehitämme ammattitaitoisia tieto- ja viestintäratkaisuja yritysten ja julkishallinnon liiketoimintaprosessien optimointiin.

Yrityksemme yli 30 vuoden historia perustuu korkealaatuiseen työhön, kunnioitukseen ja luottamukseen. Nämä kolme arvoa määrittävät yhteistyömme perustan asiakkaidemme, kumppaniemme ja henkilökunnan kanssa.

×

×
Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×

×