itSMF - Tapahtumat

Uusimmat valokuvat

IT Service Management -uutisia

itSMF Finland

Ja aamiaisseminaarissa vuorossa Pasi Korhonen nsense:ltä ... See MoreSee Less

6 päivää sitten  ·  

ItSMF aamiaisseminaari menossa. Markus Salo, Nixu puheenvuorolla (2 photos) ... See MoreSee Less

6 päivää sitten  ·  

itSMF Finland päivitti kansikuvansa. ... See MoreSee Less

2 viikkoa sitten  ·  

itSMF International

itSMF Finland, ammattilaisilta ammattilaisille

itSMF Finland ry toimii jäsentensä kautta. Fokusalueemme it-palvelunhallinnan alueella ovat yhteistyön edistäminen, tiedonjakaminen sekä tutkimustoiminta. Liity mukaan!

Toiminta ja tavoitteet

itSMF Finland ry:n toiminta on Buy cialis generic online organisoitu jäsenten toimesta. Sekä hallitus että että työryhmien jäsenet valitaan jäsenistön joukosta – ja kaikki työ tehdään pääosin talkootyönä. Ulkopuolista palvelua käytetään ainoastaan taloushallinnossa ja tutkimustyössä. Yhdistyksen toiminta rahoitetaan jäsenmaksuilla, ITSM/ITIL-kirjallisuuden myynnillä, konferenssin osallistumismaksuilla sekä konferenssin sponsorituloilla.

Lue lisää yhdistyksestä »

itSMF International

itSMF® is the only truly independent and internationally-recognized forum for IT Service Management professionals and decision-makers worldwide. This not-for-profit organization is a prominent player in the on-going development and promotion of Generic viagra quality IT Service Management ”best practice”, standards and qualifications and has been since 1991, when the UK Chapter started as the foundation Chapter.

Global web site of itSMF International – http://www.itsmfi.org

Apurahat ja stipendit

itSMF Finland haluaa tukea IT-palvelujohtamisen koulutusta ja opiskelua. Yhdistys tarjoaa apurahoja ja stipendejä haettavaksi. Tutustu tarkemmin »

 

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan!

Liity mukaan ja osallistu monipuoliseen toimintaan! Tutustu tarkemmin yhdistyksen toimintaan, Buy zithromax online without prescription tavotteisiin, jäseniin ja jäsenetuihin »

 

Yhdistyksen hallitus 2015

Teemu Anttila

Head of ICT Program
Finnish Government
Tutustu   

Pirkko Lankinen

Head of Service Portfolio Management
TeliaSonera
Tutustu   

Thomas Hughes

Service Excellence Trainer and Consultant
Sovelto
Tutustu   

Tomi Lamminsalo

Lead Process Manager, ITSM
Tieto
Tutustu   

Palvelut jäsenille

Kirjakauppa ja Materiaaliarkisto

Siirry Kirjakauppaan »

Materiaaliarkistosta löydät tapahtumien esitysmateriaalit, tutkimukset, linkkipankki

Arkisto

Konferenssit ja seminaarit

Katso tapahtumat »

Maksuton osallistuminen tietoiskuihin ja seminaareihin. Alennus vuosikonferenssin osallistumismaksusta.

Seuraava tapahtuma

ITIL ja Parhaat käytännöt

Mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua parhaiden käytäntöjen luomiseen. itSMF Finlandin työryhmä on vastannut mm. ITIL:in suomenkielisestä käännöksestä.

Lue lisää

Verkostoituminen

Lue lisää itSMF:n jäsenistä »

Tutustu jäseniimme Suomessa ja ulkomailla. Verkostoidu, osallistu ja vaikuta palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Näytä jäsenet
Sofigate

Kuinka voimme auttaa?

Sofigate on tietohallintojen johtamiseen ja kehittämiseen erikoistunut palveluyritys.

Me uskomme, että kaikilla organisaatioilla koosta ja toimialasta riippumatta on oikeus liiketoimintalähtöiseen tietohallintoon.

Helsingin yliopisto

Helsingin yliopiston tietohallinto

Tietotekniikkapalveluita tuotetaan Helsingin yliopistossa keskitetysti keskushallinnon tietotekniikkapalveluissa sekä hajautetusti tiedekunnissa ja laitoksissa. Molempien strategista ohjaamista, valvontaa ja tietoturvallisuutta varten on keskushallinnossa erillinen pieni tietohallintoyksikkö, joka toimii osana rehtorin kansliaa.

HUS

HUS Tietohallinto

Tietohallinto toimittaa tietojärjestelmä- ja tietotekniikkapalveluita HUS-kuntayhtymälle, kuntayhtymän yhteistyökumppaneille, liikelaitoksille sekä tytär- ja osakkuusyhteisöille. Tietohallinnon muita asiakkaita ja sidosryhmiä ovat kunnat, yliopistot, yksityiset terveydenhuollon toimijat ja viranomaiset.

Tietohallinnossa työskentelee noin 200 palvelevaa asiantuntijaa, joilla on vankka tietotekniikan osaaminen ja kyky etsiä ratkaisuja asiakkaan tarpeet huomioiden. Vahvuuksia on myös asiakkaiden ydintoiminnan tunteminen sekä laajan yhteistyö- ja kumppaniverkoston hyödyntäminen.

Ainia

Ainia oli amatsoni joka taisteli Troijassa, Cialis price Penthesileaan vierellä, Akillesta vastaan.

Me Ainialaiset elämme ajatuksesta, että nykyisten IT-palveluiden tuotannon laatu ja tehokkuustaso eivät riitä. Tilalle on Buy viagra online without prescription saatava uusia, laadukkaita ja innovaatioiden kautta kehitettyjä palveluja, jotka siirtävät IT-alan palvelutuotannon kivikaudelta nykyaikaan.

Kuten esikuvamme, myös me Ainialaiset taistelemme parempien IT-palveluiden puolesta iskemällä kipupisteisiin – Akillesta kantapäähän.

Fujitsu Finland

Fujitsu Finland Oy on johtava tietotekniikan palvelu- ja laitetoimittaja, jossa työskentelee noin 2 600 ihmistä. Tavoitteenamme on helpottaa yritysten ja yhteisöjen toimintaa edistyksellisten ict-toimintamallien ja teknologioiden avulla.

×

×
Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×

×